خانه / ترجمه متون فرانسوی / انجام سفارشات ترجمه متن های فرانسوی

انجام سفارشات ترجمه متن های فرانسوی

4.8/5 - (5 امتیاز)

انجام سفارش ترجمه فرانسوی

سفارش ترجمه متن های فرانسوی تخصصی و غیر تخصصی با کمترین قیمت ممکن انجام پذیر است.
برای سفارش و اطلاع از نحوه و چگونگی آن در تلگرام در تماس باشید.

زبان فرانسوی از جمله زبان هایی هست که بعد از انگلیسی متن های زیادی از این زبان نیاز به ترجمه پیدا میکند و روابط شرکت های ایرانی با شرکت های فرانسوی روز به روز در حال افزایش هست و قطعا نام شرکت هایی مانند پژو و لورال و … به گوش شما خورده که در ایران محصولات این شرکت ها را به راحتی میتوانید پیدا کنید پس شرکت های فرانسوی روابط خوبی با ایران دارند که از این رو میتوان نتیجه گرفت ترجمه متن های فرانسوی زیادی نیاز به ترجمه پیدا میکنند و برای انجام این امر میتوانید با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما عزیزان باشیم.

زبان فرانسه

زبان فرانسه یکی از زبان‌های مهم و پرکاربرد جهان است. این زبان، به عنوان زبان رسمی بیش از ۲۹ کشور در سراسر جهان شناخته شده است. همچنین، فرانسه زبان اصلی سازمان ملل متحد، سازمان NATO و سازمان‌های بین‌المللی دیگر است.

زبان فرانسه یکی از زبان‌های رومی است و از خانواده‌ی زبان‌های ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی نیز به شمار می‌رود. این زبان دارای سیستم صوتی و نگارشی خاص خود است که در طول تاریخ با تأثیرات فرهنگی و ادبی غنی شده است.

فرانسه به عنوان یکی از زبان‌های مهم تجاری، ادبی، علمی و دیپلماتیک جهان شناخته می‌شود. این زبان، در زمینه‌های مختلف از جمله ادبیات، فلسفه، هنر، علوم انسانی و موسیقی تأثیر بسزایی داشته است. اثرهای بزرگی مانند آثار و شعرهای ویکتور هوگو، چارلز بودلر، ژول ورن و سارتره در ادبیات فرانسه شناخته شده‌اند.

فرانسه به عنوان زبانی که در آموزش و پژوهش بسیار تأثیرگذار است، در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر جهان تدریس می‌شود. همچنین، دانش فرانسه به عنوان زبان دوم یا زبان خارجی، در بسیاری از کشورها برای ارتباطات بین‌المللی و فرصت‌های شغلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 فرق مترجم تخصصی با گوگل ترنسلیت

گوگل ترنسلیت در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است اما باید توجه داشته باشید که این سیستم برای زبان های مختلف الگوریتم خاصی دارد که در این الگوریتم ابتدا متن شما را به زبان مرجع خود یعنی انگلیسی ترجمه میکند و سپس آن را به فارسی برمیگرداند که در این صورت ممکن اسن مفهوم دقیق به شما نرسد در کل گوگل ترنسلیت برای ترجمه واژه به واژه مناسب است اما هیچ زمان نمیتوان جای مترجمین تخصصی فرانسه را بگیرد همانطور که هیچ زمان ربات ها نخواهند توانست جای انسان های متخصص را بگیرند.
همانطور که مستحضر هستید کار ترجمه تخصصی فرانسه باید ابتدا متن مشاهده شود تا بتوان قیمت داد و بدون دیدن متن و بررسی آن نمیتوان قیمت خاصی برای انجام ترجمه داد. معمولا متن هر صفحه هر ۲۵۰ کلمه هست که برخی مواقع کمتر نیز میباشد. 
انجام سفارش ترجمه فرانسوی شما با قیمت بسیار مناسبی توسط مترجم تخصصی زبان فرانسه انجام پذیر است لذا برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر باید تماس بگیرید.
انجام سفارش ترجمه فرانسوی

درباره ی کارشناس ارشد ترجمه فرانسه

دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع لیساتس و دانش‌آموخته‌ی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع ارشد

همچنین ببینید

مترجم زبان فرانسه

مترجم زبان فرانسه

مترجم زبان فرانسه ضمن احترام خدمت بازدیدکنندگان عزیز و محترم وبسایت فرنچ ترنسلیت دات آی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *